ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

  • کد خبر: ۹۵۳۴۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر
این شاسی‌بلند فسفری رنگی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هاوال کول داگ (Cool Dog) است که قبلاً با نام X-Dog شناخته می‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز، X-Dog برای اولین بار در قالب یک نیمه کانسپت در نمایشگاه خودروی شانگ‌های سال ۲۰۲۱ رونمایی شد و سپس در برخی از نمایندگی‌های هاوال به نمایش درآمد تا نظر خریداران را جلب کند. حال اولین تصاویر از نسخه تولیدی و نهایی این خودرو که به کول داگ تغییر نام داده منتشر شده است. این نسخه تفاوت بزرگی با X-Dog ندارد، اما بسیاری از جزئیات آن تغییر کرده‌اند.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

ازجمله تفاوت‌هایی که در کول داگ نسبت به X-Dog ایجاد شده می‌توان به سپرها، چراغ‌های جلو، دهانه گلگیرها، جلوپنجره، کاپوت و گلگیر‌های جلوی متفاوت اشاره کرد. علاوه بر این، آینه‌های جانبی کمی تغییر کرده و دستگیر‌های در مخفی X-Dog هم با نمونه‌های معمولی جایگزین شده‌اند. به‌طورکلی، این تغییرات نمای واقعی‌تری به کول داگ بخشیده که البته هنوز هم جذاب است.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

کول داگ بدنه‌ای جعبه‌ای شکل با پنجره‌های کوچک و باریک دارد که این پنجره‌ها در انتها باریک‌تر هم می‌شوند. این خودرو همچنین از برخی عناصر آفرودی مثل ریل‌های روی سقف و صفحات محافظ زیر سپر‌ها هم بهره می‌برد، اما رینگ‌های ۱۸ اینچی آن در مقایسه با اندازه کلی خودرو خیلی کوچک به نظر می‌رسند. البته هاوال رینگ‌های ۱۹ اینچی را به‌صورت سفارشی ارائه می‌کند، اما حتی آن‌ها هم برای این خودرو کوچک به نظر می‌رسند.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

یکی از ویژگی‌های طراحی جالب کول داگ، چراغ ترمز سوم آن است که در غلافی دوتایی بالای شیشه عقب جای گرفته است درحالی‌که فرم خود این شیشه هم عجیب به نظر می‌رسد، زیرا بسیار باریک است. طراحی دیگر قسمت‌های عقب خودرو هم با طرحی مشابه چرخ زاپاس روی درب صندوق و چراغ‌های عمودی بزرگ در طرفین، به همان اندازه عجیب است. بااین‌حال نمای جلویی خودرو با چراغ‌های دایره‌ای LED و دی‌لایت‌های صلیبی، نمای بسیار بهتری دارد.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

هاوال کول داگ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی استفاده می‌کند که ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند این شاسی‌بلند ۱۷۱۰ کیلوگرمی را به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو همچنین ۴,۵۲۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۷۵ میلی‌متر عرض و ۱,۷۴۵ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن برابر با ۲,۷۱۰ میلی‌متر است. هاوال کول داگ در نیمه اول امسال راهی بازار چین می‌شود و انتظار می‌رود در نمایشگاه خودروی پکن در فروردین آینده برای اولین بار به نمایش عمومی درآید.

رونمایی از شاسی‌بلند فانتزی «هاوال کول داگ» + تصاویر

منبع: چرخان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->